Obert del 28/03/26 al 25/10/26

Tenda d’acampada amb garatge per a motos

Atents tots els campistes motoristes perquè la vostra moto, aquella fidel companya de viatge, aquella que us porta a les vostres expedicions per carretera, ja pot dormir sota el mateix sostre que vosaltres. La marca nord-americana RedVerz va llançar al mercat el model de tenda Atacama Expedition, amb una superfície dividida en tres zones: vestíbul, garatge i zona per a dormir.

Podreu escollir entre dos models segons la seva capacitat: Atacama Expedition per a la moto i 2/3 persones i Atacama Solo, per a una persona.

Protegireu la vostra moto de les inclemències del temps i també de possibles robatoris. Espaiosa, versàtil i còmoda són els adjectius que millor la defineixen.

El seu material, niló de qualitat, i la seva estructura feta amb arcs flexibles, la converteixen en una tenda resistent per a suportar forts vents.

La ventilació també és molt important, sobretot si viatgeu en temporada d’altes temperatures. Per això, disposa d’una malla transpirable que permet la ventilació de punta a punta de la tenda.

El seu disseny permet posar-se de peu en el seu interior i moure’s amb comoditat. A més, inclou dos terres segons si els utilitzem per a garatge o per al descans.

Model Atacama Expedition:
-Capacitat per a dormir: 3 persones
-Amplada màxima: 254 cm
-Longitud màxima: 495 cm
-Alçada màxima: 195 cm
-Mides plegada: 25 x 53 cm
-Pes mig: 6 kg

Model Atacama Solo:
-Capacitat per a dormir: 1 persona
-Amplada màxima: 254 cm
-Longitud màxima: 370 cm
-Alçada màxima: 195 cm
-Mides plegada: 18 x 53 cm
-Pes mig: 5 kg

Gaudiu de l’aventura sobre rodes!

Font imatges: Redverz

Rep les novetats del Càmping Mas Nou

Consentiment *